ASMAX _ IAS - 660 - Czy ktoś wie ??????????????????

Autor: Radeczko (radeczko_at_o2.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 10:18:25 MET

Witacie i POMOCY :)

 mam pytanie:
 potrzebuje to urzadzenie do odciencia w wybranych przezemnie porach
 pracownikom niektorych usług np. gadugadu chatów lub www
 zalezy mi na szybkiej i zdalnej możliwosci dokonania tego.
 W skrocie nasza siec wyglada nastepujaco 1komputer "serwer"z W98 i sdi z
 karta sieciowa i od niego leci skretka do koncentratora z ktorego sa
 wyprowadzone 4 stanowiska "handlowe" z czego 1 to moj komputer - i na
tym
 stanowisku zalezy mi aby administrowac ww. uprawnienia - zdalnie gdyż
 "serwer jest na 2 pietrze i w mało przystepnym miejscu.Zdaje sobie
sprawe
ze
 firewall powinien byc przed serwerem ale prawde mowiac na nim nic nie ma
 on
tylko udostepnia polaczenie SDI wiec nie zalezy mi tak bardzo.
Nie miałem do czynienia z taki urzadzeniem wiec moze jest to prostsze
niz
 mi
 sie wydaje (blokowanie portow dla np. gadugadu) prosze o porade i
 podpowiedz.
 A pytam dlatego ze zaden softwarowy firewall nie ma takiej opcji zdalnej
 administracji.
 pozdrawiam