Re: Cicha obudowa

Autor: GLide (glid_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 15:12:23 MET

Paweł Paroń <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał(a):

> blachy, grubsze czy cieńsze, ze zwykłym, chińskim zasilaczem. Zauważyłem, że
> na tej grupie panuje kult magicznej, "markowej" obudowy, podobnie, jak na
> grupie rowerowej kult tytanowej śrubki z laserowo wygrawerowaną nazwą
> "markowego" producenta.
W ten sposob podwazasz sens bytu wielu wspanialych Powsinskich wycinakow!!!
:-)
W wypadku jednak obudowy to ma sens. Wielu userow zwala niestabilnosc kompa a
to na windows, a to na AMD, gradobicie itp a czesto okazuje sie, ze wystarczy
wymiana zasialcza. To doskonale potrafi sie sprawdzac w szczegolnosci w
bardziej rozbudowanych komputerach z pradozernymi kartami graficznymi,
silnymi prockami, kilkoma napedami HD, CD itp.
Mialem 2 Codegeny - oba pozegnalem (niestabilne napiecia zwisy sytemu itp).
Zamienilem na Enlighta i mam swiety spokoj.
To ma sens.

Pozdrawiam
GLide