Re: Pionowa praca dysku twardego

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 12:51:10 MET

"oVo" napisal(la) dnia 2002-11-26 11:42, te oto slowa:

> O ile sie nie myle to dyskow z lozyskami olejowymi albo jak to sie
> mowi FDB nie wolno montowac do gory nogami czyli elektronika do gory.

Nie bylo i nie ma takich zalecen, przynajmniej ja nie slyszalem. :-)

Powinno byc chyba odwrotnie ?
W silniku FDB nie ma fizycznego kontaktu pomiedzy tulejka a walkiem, tak
wiec teoretycznie jest on mniej wrazliwy na luz(y)
(pozycja montazu nie powinna miec wiekszego wplywu na jego niezawodnosc).

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"