Re: Pionowa praca dysku twardego

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 11:42:42 MET

On Tue, 26 Nov 2002 11:02:57 +0100, "Sniper"
<sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote:

>Jakiś czas temu była wojna na temat prawidłowej pozycji dysków. Ja
>obstawałem przy płaskim położeniu elektroniką do góry. Inna
>dopuszczalna przeze mnie pozycja to pozioma na dłuższym boku. Innych
>wersji nigdy nie stosowałem i nigdy nie mam zamiaru próbować.

O ile sie nie myle to dyskow z lozyskami olejowymi albo jak to sie
mowi FDB nie wolno montowac do gory nogami czyli elektronika do gory.
Tylko pionowo albo poziomo elektronika na dol. Dlaczego - bylo to
opisane w materialach prasowych Fujitsu na jesieni 2000 razem z opisem
jak dziala FDB. Nie chce mi sie grzebac w archiwum, jak ktos chce
niech poszuka.

Pozdrawiam

oVo