Re: Cicha obudowa

Autor: Ziomall (linda_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 11:27:18 MET

> a co halasuje w Twoim kompie ?

cpu - Duron 800
hdd - IBM 60GXP - nie halasuje za bardzo
wentylatory - ogolnie sa nie najlepsze. Takie zwykle najtansze pewnie.
Kiedys mnie to nie interesowalo ale w nocy slychac go w drugim pokoju :) W
obudowie nie mam zadnych dodatkowych wentylatorow. Tylko ten na na
zasilaczu. Grill - co to takiego? (tez w zasilaczu ofkoz? To te druty
srebrne, ktore widac z zewnatrz?). A mozna zrobis tak: rozkrece komapa i
poslucham, ktory wentyl wyje najbardziej. Tylko czy cos takiego moze byc
miarodajne w stosunku do pracy kompa w zamknietej obudowie przez 15godzin???

Pozdro
Ziomall