Re: Cicha obudowa

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 11:16:11 MET

> nie wymyślisz, żadne tam "chiefteci" i "enlighty", to są wszystko zwykłe
> blachy, grubsze czy cieńsze, ze zwykłym, chińskim zasilaczem. Zauważyłem,
że
> na tej grupie panuje kult magicznej, "markowej" obudowy, podobnie, jak na

dziwnym zbiegiem okolicznsci Polonez i BMW to tez ciensza lub grubsza
blacha, wykonczenia plastikowe itd, tylko dziwnym zbiegiem okolicznosci
ludziom bardziej podobaja sie auta tej 2 marki i jakos chetniej je kupuja

przeciez nikt nikogo nie zmusza do kupna obudowy Chieftec czy Enlight, ale
jak ktos pyta na grupie to znaczy ze zastanawia sie w co zainwestowac forse
i logiczne jest ze osoby ktore widzialy/maja markowe obudowy nie beda
polecac puszek po konserwach bo wiedza ze to kasa wyrzucona w bloto - np
kupujesz magicznego Codegena w wersji long z 4 wnekami 5.25 i co z tego
skoro nie mozesz w pelni wykozystac 2 z nich bo napedy hacza o plyte glowna
itd - szczegoly a jednak wazne

pozdrawiam