Re: off topic - choc nie do konca

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 08:29:47 MET

> dlatego ze taki jest standard w komputeryzowaniu biur; przejdz sie po
> bankach - czy twoim zdaniem oprogramowanie komputerow-stacji osob
> oblusgujacych klienta - w wiekszosc setki formularzy, menu itepe,
> wymaga czegokolwiek wiecej niz pentium120?
>
> poza tym zawsze mnie dziwi, jak liczby dziwnie dzialaja na ludzi; gosc
> podal kwote w skali kraju, przeznaczona na komputeryzacje biur
> poselskich: 10mln PLN co daje w przeliczeniu na jedno biuro okolo
> 20kPLN;

czytales mijego poprzedniego posta?? ja wiem dlaczego az tyle co nie znaczy
ze sie zgadzam.

> skonstruuj sobie zestawy za sumaryczna kwote 20kPLN;

no problem

> 4) wielofunkcyjny skaner/drukarka/faks;

a sadzisz ze oni nie mieli faxu i telefonu w biurze do tej pory???????????

> zgadza sie i dlatego uwazam, ze ktos kto nazywa pracownikow biur
> poseslkich "przyglupami" jest glupkiem;
>
> poza tym jest cos takiego jak zamowienia publiczne; jesli uwazasz ze
> zaplacili za duzo, to mogles stanac do przetargu - widocznie nie bylo
> lepszej oferty;

oj wierz mi ze wiem:) a przetarg to se mozna wygrac dokladnie tak jak sie
wczesniej dogadsz.
a stawalem do takich tylko z inne dzidziny ;)

to kpina