Re: off topic - choc nie do konca

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 23:12:21 MET

mosciak napisał:

>szczerze watpie. i nie wynika z twojego rozumowania dlaczego ja mam do k...
>nedzy placic za jakis znak czasu.

dlatego ze taki jest standard w komputeryzowaniu biur; przejdz sie po
bankach - czy twoim zdaniem oprogramowanie komputerow-stacji osob
oblusgujacych klienta - w wiekszosc setki formularzy, menu itepe,
wymaga czegokolwiek wiecej niz pentium120?

poza tym zawsze mnie dziwi, jak liczby dziwnie dzialaja na ludzi; gosc
podal kwote w skali kraju, przeznaczona na komputeryzacje biur
poselskich: 10mln PLN co daje w przeliczeniu na jedno biuro okolo
20kPLN;

skonstruuj sobie zestawy za sumaryczna kwote 20kPLN;

1) cztery stacje robocze z monitorami;
2) cztery zestawy oprogramowania;
3) urzadzenia sieciowe;
4) wielofunkcyjny skaner/drukarka/faks;

>mozna dostac inny sprzet za inne pieniadze i juz. i wywaz swoje slowa
>troszeczke bo to usenet jest a nie parlament!

zgadza sie i dlatego uwazam, ze ktos kto nazywa pracownikow biur
poseslkich "przyglupami" jest glupkiem;

poza tym jest cos takiego jak zamowienia publiczne; jesli uwazasz ze
zaplacili za duzo, to mogles stanac do przetargu - widocznie nie bylo
lepszej oferty;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?