Re: procesory

Autor: JFK (jfk_at_NO_SPAMokg.gdynia.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 20:31:43 MET

> Tez troche dziwne. BO imho wieksze wymagania sa stawiane przed kompem do
> obrobki video niz dzwieku, chyba, ze sama karta dziwekowa bedzie warta 3k
zl,
> tylko ile dla odmiany chcesz zaplacic za karte do obrobki Video?
> Sam piszesz, ze przed kompem 2 beda stawiane wieksze wymagania.
> PS. Przestan wierzyc w magie czestotliwosci zegara.

juz rpzestalem
skoro jednomyslnosc jest tak duza
to wszytko jest jasne :))
wlasnie po to pytalem :)))
a co do wymagan i ceny
coz jak powiedziales sam napisalem co o tym mysle ten drugi powinien byc
drozszy
ale to sa kompy dla dwoch ronzych osob
i to nie moja iwna ze jedna z nich ma na kompa 6 tysiecy a dtruga 3
i nie chca sie zamienic bo jakis JFK im tak mowi :P
ja ma po prostu poradzic jako dobry kumpel co powinni dobrac by w tych 6 i 3
miec jak najfajniesze osiagi w akzdym badz razie dzieki wszytkim za
podpowiedzi
poczytalem i znow czuje ze nadazam za rynkiem :)))
pozdro
JFK