Re: jak dokladnie dziala zworka cap limit na dysku maxtor 60G

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 00:37:07 MET

Wonder wrote:

> Bios [...] Zawieszał się podczas rozpoznawania dysku.
> Po założeniu zworki wszystko działało OK, ale 8GB leży odłogiem.

To tak jak u mnie - przez chwilę "bawiłem" się On-Trackiem (instaluje
go "MaxBlast Plus II"), ale uparcie wymuszał on tryb UDMA66 (na
kontrolerze UDMA33...), co powodowało, że komp nie widział CD-ROMa
podpiętego jako Slave ;-(((

> Po zdjęciu zworki ten układ
> znów się zmieni. Nie wiem czy będzie to można wtedy odczytać.

Układ pozostanie prawie taki sam: wszystkie FDISKi itp. dalej będą
twierdziły, że ten dysk to 32GB - wynika to, ze złego wpisu w pierwszej
tablicy partycji dysku (zły rozmiar EXTNDx ;-(

P.S. Napisałem "prawie" bo programy typu NDD lub PartitionMagic są to
w stanie "naprawić"...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|