Re: Pionowa praca dysku twardego

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 16:55:47 MET

"Artur Gawryszczak" napisal(la) dnia 2002-11-25 16:18, te oto slowa:

> Jak pogodzić "na boku" i "nie pionowo", bo się pogubiłem ...

> Jak na moją wyobraźnię, to jest 5 nieskośnych, _różnych_ orientacji:
> 1 płaska, elektroniką do dołu (w sumie domyślna)
> 2 płaska, elektroniką do góry (czasem może być wygodniej taśmę
> podłączyć, ale "jakieś mi to dziwne" by było tak dysk ustawiać)
> 3 pionowa, na boku (lewy, czy prawy, chyba bez różnicy)
> 4 pionowa, wtyczkami do góry
> 5 pionowa, wtyczkami do dołu (obydwie dziwaczne)

> W jakiejś instrukcji od dysku widziaem wspomnianą 1 i 3.

"Ale" sie uczepiliscie, pare tygodni temu byla wrzawa na ten temat !.

Pozycje 1 i 3 sa jak najbardziej naturalne, pod wzgledem na montazu
w standardowych obudowach typu wieza/desktop, czy wymiennych modulach
pamieci masowych. :-)

Pisalem wczesniej, ze obecnie, "jakis" specjalnych ograniczen w tym
wzgledzie na ma (chyba, ze mowa o "przedziwnych katach").

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"