Re: Pionowa praca dysku twardego

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 16:18:27 MET

Sander wrote:

> Nie zaleca się żeby HDD był montowany pionowo, lub na płasko elektroniką
> do góry. HDD powinien być montowany na płasko naklejką u góry, lub na
> boku.

Jak pogodzić "na boku" i "nie pionowo", bo się pogubiłem ...

Jak na moją wyobraźnię, to jest 5 nieskośnych, _różnych_ orientacji:
 1 płaska, elektroniką do dołu (w sumie domyślna)
 2 płaska, elektroniką do góry (czasem może być wygodniej taśmę
podłączyć, ale "jakieś mi to dziwne" by było tak dysk ustawiać)
 3 pionowa, na boku (lewy, czy prawy, chyba bez różnicy)
 4 pionowa, wtyczkami do góry
 5 pionowa, wtyczkami do dołu (obydwie dziwaczne)

W jakiejś instrukcji od dysku widziaem wspomnianą 1 i 3.

--
Pozdrówka,
        Artur