Re: zasilacz do kompa pada co chwile

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 16:14:22 MET

Uzytkownik "fishaa"...
> Kochani pomocy
> Ja juz jestem troche bez pomyslow, pierwszy raz sie z czyms takim
> spotkalem.
> Nowiutki zestaw: athlon2000+, microstar ultra2-r, nagrywara lg , dvd
> lg, msi geforce 4200, baracuda 80, flatron 900b 19', glosniki
creativa
> 2+1, obudowa codegen 6013 PIV long - u klienta podpiete to pod
listwe
> - padlo po 15 minutach - zasilacz mi zdechl - klient zrozpaczony ale
[....]

Rybkoo, do takich kompów nie daje sie gównianych Codegenów 300 W,
tylko cos, z czego faktycznie te 300W uzyskasz (chociaz w
przyblizeniu)....
Nie gwarantuje, ze nie masz nic zwalonego na plyclie glównej, ale
zamiast gównianego Codegena 300 W daj gównianego Codegena 400W, albo
solidny zasilacz 300W (Enlight, Chieftec, ew. Huntkey)

pozdro...

Rafal Bartoszak sprocket_at_sys.pl