Pomocy..

Autor: Mariusz Strzelecki (strzelbi_at_op.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 23:54:34 MET

Sprawa wyglada tak:
plyta MSI KT4 ULTRA
Athlon xp 2000+
256 Mb DDR ( Seitec )
Karta graficzna GeForce4 MX440 Microstar G4MX440
Karta dzwiekowa SB Live! 5.1
dysk Seagate Barracuda ATA IV (ST340016A)

i do tego Windows XP
Komputer sie restartuje, i ma dziwne zwisy, wylaczylem opcje
restartowania to wywala mi niebieski ekran na ktorym jest napisane ze
jezeli mam jakis nowy sprzet to zeby go odlaczyc. Problem z tym ze
praktycznie wszystko jest nowe. Dodam jeszcze ze procesor grzeje sie tak
do ok 50 stopni.. czasem ale rzadko do wiekszej temp. ale z tego co sie
zorientowalem to przy athlonach xp 2000+ zdarzaja sie nawet temperatury
do 60 stopni. Czy ktos spotkal sie z takimi problemami i jak sobie z tym
poradzic za wszystkie sugestje dziekuje..

pozdrawiam Mariusz Strzelecki