Re: Przejsciowka SLOT1/ FCPGA

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 23:07:59 MET

Hej

wiele nie pomoge ale moze choc troche...

Użytkownik "Mik" <mist_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> czy na ASUS P2B rev 1.02, z dowolna przejsciowka SLOT1->FCPGA bedzie
dzialal
> Celeron Coppermine 1GHz?

Chyba tak, jesli tylko plyta ma takie mozliwosci

> 1.Czy jakas przejsciowka ma regulacje napiecia?
 tak, mam taką, niestety noname (no prawie - z boku ma napis 370SP rev 2.0).
I mozna ją ustawic zworkami na auto albo na reczny i na recznym zworkami
zmieniac napiecie w zakresie 1,8-3,5V

> 2.Czy przejsciowki podaja odpowiednie napiecie na dany procesor czy takie
> jakie "przychodzi" z plyty glownej?

No skoro ta moja ma taką regulację to chyba podają takie napiecie jakie im
sie ustawi, po co by ta regulacja niby miala byc?

> 3.Jakie napiecie vCore ma Celeron 1GHz?

1,7V

> PS.Trafilem przez przypadek do sklepu OPTIMUSA i tam pan powiedzial mi ze
na
> przejsciowce nie pojdzie nic powyzej 633 MHz :)
> i że Celeron 1000 MHz chodzi na FSB 66MHz:)), a na koniec kiedy zapytalem
go
> o napiecia skwitowal: "Mnie to nie interesuje..." :)))))

:) pamietam kiedyś była strona o nazwie "Pessimus" (czy jakos podobnie) i
bylo tam pełno takich kwiatków o Optimusie i lepszych jeszcze, wrecz
zatrącających o wymiar sprawiedliwości (np. sprzedawano komputery z logo
Intel Inside z procesorami...AMD)

--
Pozdrovionka
Speedy