Przejsciowka SLOT1/ FCPGA

Autor: Mik (mist_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 19:56:04 MET

Witam,
czy na ASUS P2B rev 1.02, z dowolna przejsciowka SLOT1->FCPGA bedzie dzialal
Celeron Coppermine 1GHz?
1.Czy jakas przejsciowka ma regulacje napiecia?
2.Czy przejsciowki podaja odpowiednie napiecie na dany procesor czy takie
jakie "przychodzi" z plyty glownej?
3.Jakie napiecie vCore ma Celeron 1GHz?

PS.Trafilem przez przypadek do sklepu OPTIMUSA i tam pan powiedzial mi ze na
przejsciowce nie pojdzie nic powyzej 633 MHz :)
i że Celeron 1000 MHz chodzi na FSB 66MHz:)), a na koniec kiedy zapytalem go
o napiecia skwitowal: "Mnie to nie interesuje..." :)))))

Pozdrawiam