Re: ECS K7S5A i moje rozwiazanie problemow...

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 22:24:46 MET

Użytkownik "MarKoz_PL" napisał
> problem stabilnosci na 133MHz jest zwiazany w 80% przypadkow ze slaba
> jakoscia zasilacza! zwyczajnie niemarkowe zasilacze nawet 350W nie
potrafia
> dostarczyc odpowiedniego zasilania dla tej plyty!
> a co do pamieci sdr/ddr i 133 to kazda kostka rammu to dodatkowe min 8w
> (128) wiec nie trudno zauwazyc co jest problemem
______________________________________

Ostatnio w lapkach mialem K7S5A i Athlona XP1700+
Wlozylem tak dla testu 128 MB (Ninya) SDRAM_zainstalowalem system _stery i
wszystko bylo OK
Temperatura chipsetu byla w normie ( z drugiej strony jesli chpset jest
polozony tak blisko procka to chlodzi go rowniez powietrze wydmuchiwane z
radiatora)
przynajmniej tak bylo w moim przypadku(wentyl Titan TTCD5)_zakladajac ze
radiator jest poprawnie przymocowany do chipa
temperatura procka 44stopnie C

Klopoty Athlon +SDRAM( jesli sie pojawiaja ) _moga wynikac ze zlej obslugi
SDRAMu taktowanego na 133MHZ przez SISa _lub ze slabej jakosci pamieci ,moze
nieodpowiednie napiecie na RAMie (roweru) ale nie z "wydolnosci "zasilacza
_
300W to i tak spory zapas na Athlona + SDRAM + GRAfa+Hdd
 (musze wreszcie podpiac mierniki i zobaczyc ile co bierze A)

Blesso