Re: 17" CTX EX700F

Autor: Onet (zamii_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 22:29:53 MET

Użytkownik "Slaff" <slaff_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Dobry nie było z nim problemów!
>
> Użytkownik <pxoz_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> zalecana:
> manualne

> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja osobiscie nie polecam
Mam CTX 710F i mialem jak do tej pory sopro problemow, poztym oczy bola jak
rzadko od ktorego
Moj kupel ostatnio kupil CTX PRH (chyba chodzi mi z tym kineskopem Sony) to
samo sie dzieje, teraz ma zamair go sprzedac, ja tez sie zastanawiam.
Takze wybor nalezy do Ciebie, ale ja bym nie kupowal, wolalbym dolozyc do
innego
Pozdrwiam
Przemek.