Re: EURO tunera TV i BNC monitora komputerowego.

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 19:08:01 MET

  (`. news:1793.00000b70.3dc518ef_at_newsgate.onet.pl
   ) ) Użytkownik
  (.` jdziub_at_poczta.onet.pl

> Nie da sie - inny format sygnalow, chyba ze zrobisz/kupisz odpowiednia
> przejsciowke do konwersji sygnalu composite ...

No, taka przejściówka -- to w grafice siedzi,
ale mnie chodzi o te RGB wychodzące z EURO. :)
Wiem, że to zupełnie inne RGB, niż w monitorze,
o czym chociażby świadczy liczba drutów: EURO ma
trzy kolorowe i jeden sterujący, a w monitorze są
trzy kolorowe i dwa sterujące, ale może jednak daje
się to jakoś ze sobą połączyć, tak by zobaczyć kolo-
rowy obrazek z (na przykład) magnetowidu na monitorze
komputerowym, bez potrzeby odpalania całego komputera? :)

--
lc. :)