Re: Kamera cyfrowa --->> komputer PC

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 18:44:24 MET

Użytkownik <maarle_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> posiadam kamerę cyfrową Sony. Wyposażona jest ona w wyjście i.LINK DV. W
jaki
> sposób najlepiej zrzucać nagrany obraz na kompa w celu archiwizacji na
płytach
> CD? W co powinien być wyposażony mój komputer (właśnie jestem w trakcie
> podejmowania decyzji o wymianie kompa) i czy do obróbki zrzucanych obrazów
> muszę mieć jakiś dodatkowy program??
> Będę wdzięczny za wszelkie informacje na ten temat.

Niektore nowe plyty glowne maja takie zlacze (zwane FireWire badz
IEEE.1394).
Karta dzwiekowa SoundBlaster Audigy ma takie zlacze.
Mozesz kupic kontroler FireWire (ok 100zl) w postaci karty PCI.
Wszystkie powyzsze sytuacje jednak wymusza zakup dodatkowego oprogramowania,
badz meczenie sie z MS Movie Makerem.
Natomiast za 500zl mozesz kupic Pinnacle Studio DV (nie pamietam dokladnej
nazwy tego zestawu) - karta kontrolera + oprogramowanie do obrobki.

Jesli kupujesz nowego kompa, i zalezy Tobie glownie na archiwizacji, to
proponuje w SB Audigy lub w plycie (nie ma sensu tu i tu).

pzdr
Zbyszek