Re: Kamera cyfrowa --->> komputer PC

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 13:31:17 MET

> posiadam kamerę cyfrową Sony. Wyposażona jest ona w
>wyjście i.LINK DV. W jaki
> sposób najlepiej zrzucać nagrany obraz na kompa w celu archiwizacji na
płytach
> CD? W co powinien być wyposażony mój komputer (właśnie jestem w trakcie
> podejmowania decyzji o wymianie kompa) i czy do obróbki zrzucanych obrazów
> muszę mieć jakiś dodatkowy program??
> Będę wdzięczny za wszelkie informacje na ten temat.
> maar

Z tego co mi wiadomo to zdecydowana wiekszosc kamer cyfrowych jest
podlaczana do portu Fire Wire. Standardowo prawie nigdy nie jest
on dostepny w nowych kompach, wiec musisz kupic kontrolor Fire Wire.
Cena to okolo 150-200 zl. Potrzebujesz takze oprogramowania np:
Adobe Premiere http://www.adobe.com/products/premiere/main.html
Dla mnie jest to najlepszy produkt, niestety bardzo drogi - 550 $.
Pozdrawiam
Marcin Tworek