Re: Sprzęt do niedrogiego przechwytywania analogowego wideo

Autor: woytasek_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 03 Nov 2002 - 11:01:47 MET

> Oczywiście to nie jest oferta, tylko pytanie.
> Chodzi mi głównie o nagrywanie TV, ale także SAT i ew sygnału z magnetowidu
> po niskiej częstotliwości.
> Wiem, że karty TV, ale ponoć kiepska jakość.
> Wiem, że półprofesjonalne zestawy dla videofilmowców, ale drogie..
> Co powiecie o kartach VIVO, bo niewiele można o tym wyczytać, a w sklepie
> komputerowym tylko wzruszają ramionami.
> Ostatecznie może jakiś przetwornik A/D do samodzielnego montażu?

Polecam Pinnacle DC 10+.
Karta analogowa dobrej jakości obecnie z całkiem dobrym programem Studio 8.
Przechwytywanie w różnych rozdzielczościach, eksport do różnych formatów.
Współpracuje m.in. z Adobe Premiere.
Cena ok. 1100 PLN
Karty TV z możliwością przechwytywani lepiej sobie odpuść jezleli zalezy ci na
jakości i możliwości obróbki obrazu.

Wiecej na stronie www.pinnaclesys.pl

Pozdrawiam
Wojtek