Sprzęt do niedrogiego przechwytywania analogowego wideo

Autor: kd (beroduar_at_usunto.poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 00:44:40 MET

Oczywiście to nie jest oferta, tylko pytanie.
Chodzi mi głównie o nagrywanie TV, ale także SAT i ew sygnału z magnetowidu
po niskiej częstotliwości.
Wiem, że karty TV, ale ponoć kiepska jakość.
Wiem, że półprofesjonalne zestawy dla videofilmowców, ale drogie..
Co powiecie o kartach VIVO, bo niewiele można o tym wyczytać, a w sklepie
komputerowym tylko wzruszają ramionami.
Ostatecznie może jakiś przetwornik A/D do samodzielnego montażu?