Orvaldi 400(UPS) a Windows XP

Autor: Flamaster (seb1pl_at_hotmail.com)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 08:39:28 MET

Mam pytanie: czy ktoś używa tego UPS-a pod systemem Windows XP z
zainstalowanym firmowym oprogramowaniem Commander Pro. Na stronie producenta
nie jest wymieniony system XP jako współpracujący z tym programem. Od
serwisu technicznego otrzymałem następującą odpowiedź:

    "w zasadzie tak, tzn soft działa, ale komunikacja przez COM-y jest
blokowana przez Windowsa, który wykrywa nieznane urządzenie i zajmuje
COMa (takie mamy zgłoszenia od Klientów).Nie wiem jak WINDOWS XP obsługuje
USB (bo tam też można podłączyć UPSa - specjalny kabelek kosztuje
50pln)."

Dziwna odpowiedź: niby działa ale jednak nie działa. Nie wiedzą jak działa
pod USB - chociaż temu się specjalnie nie dziwię bo ten model nie jest
wyposażony w port USB :) - moim zdaniem pełna kompromitacja serwisu
technicznego Orvaldi.
Może da się zainstalować standartowe oprogramowanie zawarte w Windows XP -
ale ono chyba obsługuje tylko APC?

Z góry dzięki za pomoc.