Re: myszka... [dziwne]

Autor: heiliger (wdyham[_at_)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 21:08:20 MET

Robgold <robgold_at_interia.pl> napisał:

>Otworz myszke oczysc ja i skotrnoluje czy odelglosci miedzy przetwornikami
>sa odpowednie. Jesli to ptyczna myszka to wystarczy oczyscic "oczko" i
>bedzie dzialac.
zapomnialem napisac:
po pierwsze, mysz byla czyszczona pare razy... i teraz tez jest czysta
po drugie, odleglosc miedzy "przetwornikami" taka jaka powinna byc <:
po trzecie, mysz caly czas dziala normalnie - zdazylo mi sie 4 razy
takie wykrzaczenie... i dlatego pytam czy zbliza sie jej koniec...
po czwarte, mam ochote kupic logitecha, ew. ms zamiast niego, ale
jesli probelm pozostanie, bede mial tylko nowa myszke, a ta: po
pierwsze, narazie dziala <: a po drugie, szkoda mi kasy, bo po
pierwsze, jestem uczniem i nie mam stalego dochodu, a po drugie troche
za bardzo chyab zamotalem... <:

tak czy inaczej czekam dalej na diagnoze...

pozdrawiam

--
-----|-----|-HeiLiGeR-|-wdyham[maupa]tlen.pl-|-gg:#849684-|-----|-----