Re: Glosnosc WD400JB

Autor: qk (pipin22_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 17:31:20 MET

> jest z gruntu malo obiektywna szczegolnie wdzieczny bym byl za opinie
ludzi
> mogacych porownac ten dysk (pod wzglwedem glosnosci pracy) z innymi z tej
> klasy.
>
> Za wszelkie informacje bede bardzo wdzieczny. Pasior
Hejka,
 jezeli nie zalezy Ci bardzo na szybkosci, to Barracuda i Maxtor sa
cichsze - w WD slyszysz terkotanie, ale jego dokuczliwosc zalezy takze od
glosnosci calego kompa.
Ale WD jest bez watpienia najglosniejszy z trojki WD,SEgate i Maxtor.
Co mi jednak nie przeszkadza cieszyc sie jego predkoscia;))).
pzdr