Glosnosc WD400JB

Autor: Pasior (pasior_at_astercity.net)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 10:38:46 MET

Mam takie pytanko, musze kupis dysk twart 40Gb, z "cyferek" WD wydaje sie
byc najlepszym rozwiazaniem. Cyferki nie mowia jednak o jednej, dla mnie
dosc istotnej sprawie, jak ten dysk jest glosny.
Mam wiec pytanko do szanownych grupowiczow: czy ktos z was ma taki dysk i
czy moze powiedziec mi jak glosny on jest. Z racji na fakt ze ocena taka
jest z gruntu malo obiektywna szczegolnie wdzieczny bym byl za opinie ludzi
mogacych porownac ten dysk (pod wzglwedem glosnosci pracy) z innymi z tej
klasy.

Za wszelkie informacje bede bardzo wdzieczny. Pasior