Re: Monitory 19"

Autor: Kobold (kobold_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 14:48:03 MET

Wszyscy piszecie o monitorach a pomijacie sprawe karty grafiki ktora jest
bardzo istotna, podpinalem ostatnio 2 takie same monitorki do 2 kart ATI,
jedna orginalna druga produkowana tylko na chipie ati przez akas tajwanska
firme, w pierwszym przypadku obraz byl jak zyleta nawet przy wysokich
rozdzielczosciach, w drugim wszystkie rozdzilczosci powyzej 800 na 600 byly
straszne, jak by kots monitor smalcem posmarowal :). Ja przy obu
rozdzielczosciach na ktorych prauje, czyli 1600 na 1200 i 1920 na 1200 mam
bardzo dobra ostrosc, proponuje potestowac na innych kartach grafiki. Nie
wykluczam rowniez ze trafil mi sie fajny egzemplaz ale po tym co przeszedlem
wczesniej z PHILIPS-em chyba mi sie nalezy ;)
Pozdrawiam
Kobold
kobold_at_klub.chip.pl