Re: Monitory 19"

Autor: Karol (kossut_at_ebox.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 09:27:48 MET

Witam.

Mam ViewSonic P95f+ na identycznym kineskopie o jakim mowa. Wszystkie
poniższe stwierdzenia są słuszne - mimo opisu w jednym ze sklepów
internetowych, że "jeżeli szukasz doskonałego monitora do grafiki - nie
musisz szukać dalej" - to dałbym mu co najwyżej czwórkę (1-5) za parametry.
Pozdrawiam,

Karol