Re: Co daje formatowanie niskiego poziomu?

Autor: Administrator (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 01:00:43 MET

"Adam" napisal(la) dnia 2002-11-02 00:19, te oto slowa:

> W nowych dyskach pewnie tego nie robi, ale wtedy jak bylem zielony
> totalnie
> i sobie zrobilem ta kaszane to zadzwonilem do serwisu i facet mi
> powiedzial,
> ze moge go wyrzucic bo z warstwy magnetycznej nic juz nie zostalo.

Co ma wspolnego re-formatowanie z warstwa magnetyczna ???.
ROTFL..., lepiej przestan bzdury wypisywac chlopie (powtarzac za tym
Twoim serwisantem)! :-)

P.S.
Poznaj "pierw" pryncypia budowy, dopiero ... PISZ!.

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"