Re: ECS K7S5A, Athlon 1700+ XP Poblem...

Autor: ---- (encore6_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 20:07:19 MET

Musialem ponownie zainstalowac WinXP, bo juz nie wydalal z tymi wszystkimi
zmianami sterownikow

> masz BIOS z 06.2002 ? czy starszy ?

przy ekranie startowym wyswietla sie data 06.26.2002, ale gdy wchodze do
biosa pokazuje sie wersja 1.21.11

> przerwania ?(ponawiam)

ponawiam, gdzie to znajde? niestety klikajac dwa razy na komputer nic nie
daje, chyba ze mam kliknac dwa razy na nazwe mojego komputera: wtedy
wyswietlaja sie wszystkie jego komponenty, ale chyba nie o to chodzi?

> a moze tak 98se?( dlaczego wiesza sie podczas ogladania WWW?)

nigdy win98 :) po zobaczeniu winXP (nie mam pojecia co jest nie tak z www,
szczegolnie z OPERA bo pod IE wszystko dziala dobrze)
pzdr

--<e>--