Re: ECS K7S5A, Athlon 1700+ XP Poblem...

Autor: ---- (encore6_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 20:10:35 MET

> (no chyba że serwisanci Ci taki kit wstawili... AT można
> przerobić na ATX tylko się nie wyłącza sam potem)

To jest ATX, tylko wlasnie to 125W mnie zdziwilo

> Jeśli masz AthlonXP 1.7 to powinno być 133/133.

Tak zostawilem, komputer dziala super sprawnie i szybko, oprocz tych DIVX'ow
:(( i niektorych stron www.
Zauwazylem (to juz drugi raz) ze po instalacji WinXP wyskakuja mi dwa
komunikaty o powaznych bledach (jeden dotyczy Rivy) drugi jest bardziej
tajmeniczy (dla pewnosci zachowalem wszystkie -3- pliki jakie sa
dokumentacja tych bledow, wiec jezeli ktos jest na tyle biegly to przesle na
priv.
pzdr

--<e>--