Re: SCSI - dwa kanaly czy RAID

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 19:24:07 MET

"Adam" <fuzzy_logic_at_go2.pl> wrote in news:apu8rc$kuq$1_at_news.tpi.pl:

> Mam pytanie, właœnie składam kompa do edycji grafiki
> i o ile wiem co i jak z resztš hardware'u to mam dylemat z dyskami,
> ponieważ chcę
> kupić kontroler SCSI plus dysk(i) SCSI (cd-rom Plextora na SCSI już
> mam).
>
> I tutaj pytanie - czy lepiej kupić kontroler z raidem i sknfigurować
> dyski jako
> 00(striping)

miodzio , jak cie stac

> czy kupic dwukanalowy kontroler SCSI i kazdy dysk podpiac
> na osobnym
> kanale

przy SCSI nie potrzeba osobnych kanaluf , szerokosc magistrali i jej
konstrukcja wykluczaja wady jakie ma IDE ze swoimi 2ma napedami na jednej
tasmie

> Jakie kontrolery SCSI sa najpewniejsze?, ja myslalem nad Adaptec'iem
> 39160 (dwa kanaly)
> badz tez nad IBM ServRaid 4Lx Ultra160 32MB(raid plus 32 MB pamieci).

mm ten IBM jest miodzio

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P