Re: ECS K7S5A, Athlon 1700+ XP Poblem...

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 09:26:52 MET

***Features setup ***:
Onboard serial portB - disabled (jesli masz myszke z dyzym "nieokraglym
"wtykiem to przeloz ja na wejscie "pierwsze od gory " pod portem USB

Onboard parallel port -disable (jesli nie uzywasz drukarki )

Onboard ac97 modem - diable

USB function Support - disable ( jesli nie podlaczasz nic pod USB np
drukarka)

*** power menagement setup*** :
 ACPI Aware o/s - NO
power management : disable
power on by lan _disable
Keyboard power function disable

Juz nie mowie o nowym BIOSie ale to dosyc "trudna " sprawa mimo ze bardzo
prosta(mozesz to znawet zrobic pod Windowsem_o ile mnie pamiec nie myli)

Blesso