Re: ECS K7S5A, Athlon 1700+ XP Poblem...

Autor: ---- (encore6_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 09:07:09 MET

> a co masz jeszcze w kompie ?

dysk CAVIAR 80gb, dzwiek z plyty, athlon 1700+ xp,

> Ja wywalalem w BIOSIE obsluge ACPI(ale uwazaj bo komp moze wtedy nie
chciec
> sie wylaczyc pod Win98se),a takze nieuzywane COMy,USB lub LPT .

ACPI wiem jak wylaczyc, niestety tych pozostalych nie :( mozesz dac jakies
wskazowki?

> Sprawdz czy nic nie dzieli przerwan z grafika .

W jaki sposob mam to sprawdzic?

> Jesli chodzi o stery to od TNT do MX400 na tej plycie w miare dobrze
chodzi
> 21.83

Ja mam wersje 2.7.5.0

> Ustawienie pamieci tez sa wazne (jak masz ja ustawiona ?)

Wszystko co udalo mi sie wylowic z BIOS'a, a moze miec zwiazek z tymi
zwisami (jezeli potrzebujesz jeszcze jakis danych podaj nazwy):

L1CACHE enabled
L2--\\---- enabled
Graphic Win Size 64M
Dram timing configuration normal