Re: Samsung 171s - opinie uzytkownikow

Autor: Walker (jackysky_at_polbox.com)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 00:27:02 MET

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark maupa post.pl> napisał w
wiadomości news:28ptru0cpcm7ij9aa28ieqrelqtd9cjnen_at_4ax.com...

> Ja mam takie pytanie: jak ze zmęczeniem oczu? Muszę kupić monitor LCD
> dla pewnej starszej osoby i muszę mieć _absolutną_ pewność, że po
> wydaniu kupy kasy osoba ta nie będzie narzekała na problemy z oczami
> podczas pracy przy kompie.

Wiadomo, że przy rozdzielczości pulpitu 1280x1024 wszystko zmniejsza się.
Mnie to akurat cieszy, bo więcej się mieści. No a czcionki można
powiększyć. Choć starsza osoba może mieć z tym problemy. Ostrość jest
zadawalająca. Problem promieniowania ( w tym odbijania cząteczek kurzu
prosto w oczy użytkownika ) i odświeżania nie występuje. Po 8-10 godzinach
siedzenia przed tym monitorem bardziej bolą mnie plecy, niż oczy.
Trudno mi jednak z całą pewnością powiedzieć, że ktoś inny nie będzie
narzekał. To cholernie indywidualna sprawa. BTW gdybym polegał tylko na tej
grupie to chyba jeszcze długo nie kupiłbym LCD. Ale zrobiłem to i jest to
zakup życia. Zwłaszcza w porównaniu do ciągłych wymian grafik, proców,
pamięci i wreszcie płyt głównych :-)
Tak więc polecam ten monitor, ale również polecam testy w sklepie ( co mi
zajęło jakieś 20 minut :-).

Pozdrawiam
Walker