Re: Ustawienia zworek na HDD SCSI

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 16:08:29 MET DST

On Thu, 24 Oct 2002, ggs wrote:

> Jest dysk ST39140W i sa na nim zworki m.in. takie jak
> - Motor Start Enable
> - Delay Motor Start
>
> Pierwsza jest zwarta druga za to nie.
>
> Klopot polega na tym ze dysk nie startuje natychmiast po wlaczeniu PC a
> dopiero w trakcie wykrywania go przez AHA2940UA.

 To raczej zaleta, ale mozna ja wylaczyc usuwajac wspomniana zworke.

> Wszystko w sumie gra i buczy ale start wydluza sie o jakies 10 sek. : ))

 Chroniac przy okazji zasilacz przed przeciazeniem przy wlaczeniu
zasilania. Choc przy malej liczbie dyskow moze to nie miec duzego
znaczenia.

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +