Odp: monitor+tv

Autor: osaczony (osaczony_at_kki.net.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 14:08:47 MET DST

Postaram ci sie wytlumaczyc.
A mianowicie odrzuc przede wszystkim opcje nView niewiem czemu ale on przesz
kadza w poprawnym wyswietlaniu obrazu.
Nastepnie skonfiguruj z poziomu sterownikow:
- rodzaj urzadzenia jako TV,PAL-B(np:germany),wybierz wtyczke nie automatycz
na tylko s-video.
- dalej w ustawieniach wybierz obsluge 2 monitorow jaden bedzie robic jako
monitor (stery Samsung....), a drugi jako dodatkowy (stery Telewizja rodzajo
wa).
jezeli to wszystko ustawisz powinien sie pojawic obraz na TV.

 Pozdr.
           osaczony

ap8mvs$el6$1_at_news.tpi.pl...