Re: sa sadzicie o tym LCD

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 14:07:11 MET DST

Użytkownik "Paweł Kacprowicz" <webmaster_at_pawcio.pl> napisał w wiadomości
> Witam, planuje zakup monitora LCD, wybor padl na Neovo S18 "18 za 4500,-
> co o nim sadzicie?

Parametry slabsze np. od Samsung 181T, ktory jest odpowiednikiem tego
modelu. Realna cena za Samunga jest bardzo zblizona, a jest naprawde super.

> nie ma prawa byc ani jeden piksel (przy kupnie), jezeli jest odsylaja go,
> jezeli w czasie gwarancji pojawi sie choc jeden martwy piksel takze
> wymieniaja monitor na nowy a gwarancja odnawia, co o tym myslicie?

No z tym to uwazaj, rzeczywiscie warunki wygladaja super, ale to co oni
mowia czesto nie pokrywa sie z tym co rzeczwsice jest napisane w gwarancji,
wiec potem mozesz sie bardzo zdziwic.