Re: chlodzenie wodne - recenzja :)

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 21:02:27 MET DST

Dnia Wed, 23 Oct 2002 11:33:52 +0000 (UTC) Paweł Paroń w wiadomości
<slrnard258.7jv.pawelp_at_210-moo-4.acn.waw.pl> napisał/a:

>Sprawdzałeś może jak szybko rośnie temperatura procesora jak się wyłączy
>pompkę? Bo widzę tu potencjalne źródło awarii, jakaś pompka za 25zł, która
>może się zaciąć, przypadkiem odłączy się zasilanie, itp. Duży jest ten
>bloczek, będzie robił za radiator w takiej sytuacji, jako woda przestanie
>krążyć, albo wycieknie? Żeby przynajmniej zabezpieczenie termiczne na płycie
>zdążyło zadziałać.
nie wiem czy wiecie ale chłodzenie przez wrzenie cieczy jest jedną z
najwydajniejszych metod chłodzenia więc wystarczy wodę zastąpić cieczą
o temperaturze wrzenia niższej od max. temperatury procka (np. jakiś
alkohol) - wtedy nawet przy awarii pompki nic by się nie stało :)

pozdro

--
KRiZBi