Re: Czy moze ECS?

Autor: Kuba L (nie_at_wazny.xx)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 18:39:51 MET DST

> Ja bym tej plyty wogle nie bral pod uwage ale jak masz czas i ochote sie z
> nia uzerac to Twoja sprawa, a moze Ci sie poszczesci.

Na K7S5A zlozylem kilkanascie komputerow i uwazam ze to jest najlepszy plyta
(z grupy tanich plyt) jakie sa dzisiaj dostepne na rynku.
Jak duzo jest innych plyt, ktore sa tak dlugo sprzedawane z niezlym
powodzeniem, jak K7S5A ????

Spoko i XP2000 tez.

> Za doslownie kilka groszy wiecej masz XP1600+
Racja, ale lepiej doloz do DDR-ów, jesli problem $

Radzilbym 256DDR

> Juz lepiej R7000 przynajmniej obraz
Radeon 7000 napewno lepszy.

Plyta ma dzwiek zintegrowany i to chyba jest jej jedyna wada.
Jesli podlaczysz sluchawki bedzie bardzo cicho.
Jesli zwykle glosniki ci wystarcza to najpierw sprobuj, bez dodatkowej karty
dzwiekowej.
Zawsze mozna lepsza potem dolozyc.