Re: Czy moze ECS?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 13:53:25 MET DST

Slaw wrote:

> osob polecilo mi ECS-a K7S5A lub K7S6A. Nie ukrywam, ze nie dysponuje
> duzym zasobem gotowki i byc moze jest to glowne kryterium jakim
> kieruje sie przy wyborze.

Ja bym tej plyty wogle nie bral pod uwage ale jak masz czas i ochote sie z
nia uzerac to Twoja sprawa, a moze Ci sie poszczesci.

Przemysl shuttle ak31-2 albo Gigabyte na AMD761 cena bedzie gora 50zl wyzsza
a jakosc o wiele lepsza.

> -Duron 1300MHz

Za doslownie kilka groszy wiecej masz XP1600+

> -DIMM 256 MB 133MHz
> -Segate 80GB Barracuda IV
> -Riva TNT2 32MB+TVOUT

Nie pograsz i obraz pewnie kiepski. Juz lepiej R7000 przynajmniej obraz
dobry.

> -Soundblaster 128

Na tym chcesz obrabiac muzyke? LOL :)
Minimum YMF724 nna allegro kupisz za 30zl a dziek nieporownywalnei leszpy,
a najlepiej kup SB1024

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity