Re: spalony procek

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl.no-spam)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 15:30:35 MET DST

| Po załozeniu nowego coolera najpierw komp sie uruchamial. Temp. procka w
| Biosie ok. Startowalo LILO i klapa.
| Windows XP za kazdym razem sie restartowal, a pod linuxem dostawalem
| komunikat "CPU Panic" i ze cos sie tam nie zgadza.
| Teraz nic sie juz nie uruchamia, nawet bios.

Miałem podobny przypadek - zdarzyło mi się źle żałożyć radiator (Duron 800).
Wystartował, działał przez chwilę, podem zwis. Poprawiłem radiator. Nawet
startował i działał przez 10-20 sek. Potem coraz któcej, aż w końcu wogóle.
Padł tylko CPU - płyta jest w porządku i służy mi do dzisiaj :-) (ABIT
KT7A-Raid)

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: