Re: chlodzenie wodne - recenzja :)

Autor: Japi (utimetic_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 15:36:56 MET DST

> zamiast czarowac lepiej powiedz jak wyciszyles zasilacz - bo co z tego ze
> nie masz wentylka na procku, skoro ten od zasialcza "bucy" ???

w zestawie dostalem opornik ktory podlaczylem sobie do zasilacza, zasilacza
sie slychac, na procku jest bloczek, na grafice jest duzy radiator (wkrotce
tez bloczek), na chipsecie radiator, dyski na silikonie, i w zasadzie
slychac tylko szum od HDD (jeden mam BarracudeIII, drugi IBM Scsi 18GB
(chyba 5ktpm)
teraz sie zastanawiam, czy pompka nie padnie jak w zime zamienie wode
destylowana na plyn od chlodnicy
jak spadnie temp. ponizej zera to dopiero sie zacznie chlodzenie =]