Re: Czy ram Kingston o oznaczeniu KVR133X64C2/256 działa na plytach z BXem ?

Autor: RAM.na102.pl (ram_at_na102.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 11:34:15 MET DST

Użytkownik "Dentarg" <d_at_it64.com> napisał w wiadomości
> Trudno kupic teraz SDRAM ktory działa na płytach z chipsetem BX
> (dwustronny). Ogladalem specyfikacje ramu Kingstona o symbolu
> KVR133X64C2/256 i wyglada ze ram jest dwustronny, ale roznie moze z
> tym byc, po za tym jest notka w tej specyfikacji ze pod tym samym
> symbolem moga kryc sie rozne wykonania o tych samych parametrach
> (czasy dostepu itp sa zachowane). Jest to DIMM CL2 o czasie dostepu 7
> ns PC133. Podobno pamiec jest rewelacyjna, ale kupic ja moge tylko
> wysyłkowo i chciałbym wiedziec czy dziala z plytami BXowymi poprawnie
> [...]
Niestety masz rację. Były serie KVR133, kóre działay z BX ale mniej więcej
miesiąc temu już nie. W przypadku tej pamięci architektura nie jest
gwarantowana. Dla tej płyty Kingston gwarantuje prawidłowe działanie pamięci
KVR100X64 i KVR100X72 (te są z ECC) o ścisłej przynajmniej na dzien
dzisiejszy organizacji.Oba typy w pojemnościch 64,128,i 256MB. Z innymi
pamięciami na dwoje bakba wróżyła ze wskazaniem na niepowodzenie.
pozdrawiam
Grzegorz