Czy ram Kingston o oznaczeniu KVR133X64C2/256 działa na plytach z BXem ?

Autor: Dentarg (d_at_it64.com)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 21:14:03 MET DST

Trudno kupic teraz SDRAM ktory działa na płytach z chipsetem BX
(dwustronny). Ogladalem specyfikacje ramu Kingstona o symbolu
KVR133X64C2/256 i wyglada ze ram jest dwustronny, ale roznie moze z
tym byc, po za tym jest notka w tej specyfikacji ze pod tym samym
symbolem moga kryc sie rozne wykonania o tych samych parametrach
(czasy dostepu itp sa zachowane). Jest to DIMM CL2 o czasie dostepu 7
ns PC133. Podobno pamiec jest rewelacyjna, ale kupic ja moge tylko
wysyłkowo i chciałbym wiedziec czy dziala z plytami BXowymi poprawnie
czy widac tylko polowe pojemnosci ? Mam plyte Abit BE-6-II rev 1.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com