Re: Piszczacy SAMSUNG 20GB- jak go uciszyc?? - Mlotkiem

Autor: kropa[-ciach-] (_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 01:17:24 MET DST

Użytkownik Kiju napisał:

> Przepraszam, nie moglem sie powstrzymac.

No wkoncu ktos odpisal BIG THX

> 1. Watpie zeby chodzilo o napiecie.

Tez tak sadze

> 2. Przetestuj dysk odpowiednim softem.

Jakim??

> 3. Przeprowadz od poczatku wszelkie operacje dyskowe.

Sprecyzuj...

> Na slave tez piszczy ? Testowales na innym komputerze ?

Troche to zle moze wyjasnilem ale to mnie raczej przypomina takie
piszczenie mechaniczne. Nie jest to az takie glosne tylko uciazliwe dla
ucha. Hmmm... a moze on ma taki urok??

P.S. Mlotek to najlepsze rozwiazanie tylko tko mi da na nowy dysk??