Re: GF 2 MX 400 + zwisy

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 00:27:56 MET DST

"Pjotr" <pjotr_at_NOSMAP.go2.pl> wrote in news:ap43cr$36p$1_at_news2.tpi.pl:

> hej, na razie przyczepilem tylko wentyl, radiator mam ale dosyc duzy -
> nie wchodzi. Na razie wszysto jest OK, tylko troche glosno (wentyl
> jest na 12V, zobacze, czy nic sie nie bedzie wieszalo przy 7V) - a co

no i ok

> bys proponowal na dluzsza mete?

wymiane mosfetu na mocniejszy .. ale nie ma co sie babrac jak nie jestes
hobbysta i nie masz pod reka drugiej popsutej plyty z mocnym sprawnym
mosfetem, taniej kupic nowa plyte .. z 60-100zl

> "wynitj kwadracik" tzn. mam obciac to, co jest niepotrzebne?

tz wytnij z radiatora kwadracic 1x1cm i go przyklej do mosfetu

> tak to jest, jak sie oszczedza na plycie glownej...

szczesze to tylko asus P5A byl imo dobra plyta super7 , reszta to byly
szity :D

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P