Re: GF 2 MX 400 + zwisy

Autor: Pjotr (pjotr_at_NOSMAP.go2.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 19:46:50 MET DST

Hello, "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net>! YOU wrote:

> znajdz jakis maly radiator wysoki i wytnij z niego kfadracik , pasta i na
> sma paste go przyklej do mosfeta , zamocuj gdzies obok jakis wiatraczek
> zeby w niego wial .. to taki 'fix' na chwile niestety

hej, na razie przyczepilem tylko wentyl, radiator mam ale dosyc duzy - nie
wchodzi. Na razie wszysto jest OK, tylko troche glosno (wentyl jest na 12V,
zobacze, czy nic sie nie bedzie wieszalo przy 7V) - a co bys proponowal na
dluzsza mete?
"wynitj kwadracik" tzn. mam obciac to, co jest niepotrzebne?

> a kto go tam wie , jak jest goracy mosfet to sie nie wyrabia tylko pracuje
> na granicy

tak to jest, jak sie oszczedza na plycie glownej...
Pozdrawiam i dzieki za helpa.
Pjotr