Re: nagrywarka TEAC, power calibration error

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 22:58:32 MET DST

W artykule <3DB5B705.CFC3FB8E_at_o2.pl>, pawlowskis_at_o2.pl pisze...

> prawda tez tak kiedys mialem ze zmienilem plyte i ustapilo ale teraz
> zastosowalem 3 rozne plyty i nadal kicha ...
> wiec co to moze byc ?

powoli sie zabrudza,:)
ja mialem tak

najpierw zaczal nie odczytywac nie markowych plyt
potem zaczal nie odczytywac jakikolwiek plyt idealnymi (nowymi
orginalamai)
potem wogole nic nie czytal i zacza rabac sie przy zapisie na na 8x
w pwenym momencie przestal wogole zapisywac na 8x (tu poznalem 5 nowych
bledow w nero od power colibration po underbrof po write error (chamstwo)
po pare innych nie poznanych przemnie wczesniej)
i ledwo na 4x szedl na roznych plytkach

tu sie wnerwiwilem i wyszyscilem (bylem po gwrancji)teraz chodzi jak
mazenie:)